شبکه اول سیما :
با تهیه آماری از 209 نفر از اساتید دانشگاه، کارشناسان اقتصادی، نمایندگان مجلس، خبرنگاران و کارآفرینان این سوال را مطرح کرده که
«آیا فعالیت بازاریابی شبکه ای در سالهای اخیر در ایران بیشتر به یک کسب و کار شبیه است یا یک کلاهبرداری؟».
پاسخ این خبرگان به این سوال به شرح زیر است:
پاسخ ها در ادامه مطلب می باشد.
شبکه اول سیما با تهیه آماری از 209 نفر از اساتید دانشگاه، کارشناسان اقتصادی، نمایندگان مجلس، خبرنگاران و کارآفرینان این سوال را مطرح کرده که «آیا فعالیت بازاریابی شبکه ای در سالهای اخیر در ایران بیشتر به یک کسب و کار شبیه است یا یک کلاهبرداری؟». پاسخ این خبرگان به این سوال به شرح زیر است:
بطور کلی 68% از این افراد، بازاریابی شبکه ای را یک کلاهبرداری دانسته اند.
الف) 61% از اساتید اقتصاد دانشگاه و کارشناسان اقتصادی ، بازاریابی شبکه ای را کلاهبرداری دانسته اند.
ب) 62% از نمایندگان مجلس بازاریابی شبکه ای را کلاهبرداری دانسته اند.
ج) 73% از خبرنگاران، بازاریابی شبکه ای را کلاهبرداری دانسته اند.
د) 79% کارآفرینان بازاریابی شبکه ای را کلاهبرداری دانسته اند.
جهت مشاهده این بخش از برنامه پایش کلیپ زیر را دانلود کنید.